mandag 25. april 2011

Fire par mug-rugs er ferdig



I løpet av påska ble alle mug-rugsene ferdig. Midtfeltet som går i samme fargetoner på samtlige mug-rugser danner utgangspunktet, men de forskjellige fargene på kantene rundt gjør dem temmelig forskjellige.  

Bildet: De røde fikk pyntesøm rundt kanten.


Bildet: En liten detalj på de blå mug-rugsene.


Jeg klarer ikke helt å ta ut en favoritt. Synes de ble fine alle sammen. Koppene er fra Lysgården på Røros. De er lånt for anledningen, men står høyt på ønskelista mi. Fine å se på og gode og drikke av...

Har du lyst til å se mere av de grønne og brune mug-rugsene kan du kikke her.

5 kommentarer:

Siv sa...

Fine mug-rugs her og fillerya i ditt forrige innlegg er nydelig - alt for fin til å gå på! :o) Ha en god 2. påskedag! Jeg stikker snart til skogs på vedarbeid. :o)

Elisabeth sa...

Fine krusmatter.
Ha ei kreativ uke.

Elisabeth

Timotei sa...

Så fine, alle sammen!
Du spurte meg om Eplabutikken min :) Jeg har ikke solgt så mye ennå, men er veldig fornøyd likevel. Enkelt å legge ut nye produkter, oversiktlig og greit. Mye enklere enn med bloggbutikken min. I tillegg slipper en alle mailene fram og tilbake når noen skal kjøpe noe. Butikken styrer seg selv og jeg kan konsentrere meg om å sy!

Elisabeth Solum sa...

Kjempeflotte mug rugs! Veldig fint med den pyntesømmen! Du har jammen vært produktiv i påsken også! :)
Og de flotte koppene gjorde seg sååå godt på bildet!
Ha en god kveld!
Klem fra meg

Moia sa...

Takk for koselig kommentar på bloggen min. Du har vært flittig i påsken ser jeg, koselige mug rugs. Vi skal sy slike på neste symøte, fint med inspirasjon til det.
Klemz fra Moia.