søndag 19. september 2021

Utstilling på Hanestad

Jeg er så heldig at jeg får ha salgsutstilling på Hanestad hos Elisabeth. Hanestad ligger i Rendalen kommune, mellom Atna i sør og Alvdal i nord. Fargeglede på Hanestad! Åpent 18. september til 17. oktober. Stort sett åpent hele perioden men ring gjerne mob 90540793 for avtale. Hvis Kong Vinter er snill i år, holder utstillingen åpen til 31. oktober ! Her kommer omtalen av "oss" kunstnere: Kunstneren Sara Arnerwik (f. 1997) bosatt på Barkald har sin første store salgsutstilling – og har valgt Elverhøi !! Hennes kunst spenner fra realisme i dyreportretter til abstrakt, hun jobber hovedsaklig med acryl og 'pouring acrylic' på lerret. Fargene eksploderer på veggene! Små og store formater. Noe for enhver smak! Strikkedilla? Julegave? Vi viser arbeider av forfatter og tekstilkunstner Siri Tolgensbakk fra Tolga og hennes første bok som kan kjøpes hos oss - «Strikk dukkeklær» - med oppskrifter på 'Babyborn'dukkeklær,som kom ut i 2020. Ny bok er på gang, som kan forhåndsbestilles på Hanestad.

4 kommentarer:

Birthe Marie sa...

Så mange fine dukkeklær du har laget, og boka med oppskrifter ser også flott ut. Jeg så Elisabeth delte bilder fra utstillingen på facebook.

Marianne sa...

Jeg har vært å sett på utstillingen din i dag. Jeg bor på Hanestad. Så utrolig flotte dukkeklær. Jeg falt veldig for den strikka dukken. Den har jeg lyst til å forsøke meg på, så jeg kjøpte boken din. Utrolig fin og velskrevet bok. Gleder meg til din neste bok kommer ut. Varme hilsener fra Marianne.

Bæsta,ka duuuu jøøøørrrr??? (sonjasside) sa...

Du å du så fine dukkeklær du har laget. :)

Unknown sa...

Thanks for blogging to this good one

កាស៊ីណូអនឡាញ