torsdag 4. juni 2020

Solkjole fra alle vinkler


Det er sånn det blir når man ikke klarer å velge bilder. Da tar vi like godt alle sammen! 
Velkommen til alle dere som velger å følge meg på facebooksiden 

Den er jo åpnet i anledning at jeg kom gjennom nåløyet til Cappelen Damm, og er så heldig at jeg får gi ut bok med dukkeklær.  


- Og for en reise.. Fra den første, spede begynnelse for ca to år siden og frem til i dag hvor drømmen snart er en realitet.


Jeg kan si med sikkerhet at det ikke hadde blitt noen bok uten bloggen. 
Den vekket den kreative lysten, og har hele tiden gitt påfyll. 

Jeg er fremdeles glad i både andres og min egen blogg, men det kommer nok mer på facebooksiden enn her på bloggen fremover. 



Selv om det blir mye jobbing med boka, rydder jeg fremdeles tid til hagearbeid.

Lag deg en god uke

Hilsen Siri

1 kommentar:

Hanne sa...

Fine dukkeklær :-)
Lykke til med bok!