søndag 21. juni 2020




I dag kan jeg feire over 400 følgere på den nye facebooksiden min Siri og Sara. Hvis du går inn dit kan du lese om bakgrunnen for navnet og mere til. Siri er det enkelt å forklare, men Sara, hvor kommer det fra?

Jeg elsker bløtkake og skulle gjerne delt den med dere så kunne vi feire sammen, men siden folk befinner seg på forskjellige steder i landet og kanskje til og med i utlandet, må det bli en bildefeiring...



Jeg er fremdeles glad i bloggen min, og kommer fremdeles til å bruke den, men det blir nok som det har vært en stund, sporadisk og i rykk og napp.

Som noen/mange? av dere allerede har fått med dere, er facebooksiden opprettet i anledning forestående bokutgivelse. Her er innledningen til Siri og Sara på facebook:

"Jeg har alltid drømt om å ha et hobbyverksted! Nå har jeg på en måte fått det, her på facebook. Jeg er nesten alltid å se med et håndarbeid i hendene, og resultat av det er det jeg vil vise på denne siden. I de siste to årene har det dreid mer og mer mot strikkede dukkeklær, og til høsten blir det bok av det! Her på siden vil jeg bl.a vise bilder av dukkeklærne, men foreløpig med mine egne bilder, og gjerne andre farger enn det som kommer i boka. Jeg lager ikke bare dukkeklær så det kommer mer, votter og sokker og sånn, og spesielt sokkene designer jeg selv ofte ved hjelp av gamle strikkemønstre. Litt fra hagen blir det nok også! Håper du vil like deg her i hobbyverkstedet mitt."

Selv om det ikke blir noen feiring med kake, kan jeg friste med en gratisoppskrift. Obs: Den blå overallen er litt endret i forhold til den hvite og grønne, det kalles produktutvikling, og skal være til det bedre.. 







Så da er det bare å nok en gang ønske velkommen til Siri og Sara. 




Hilsen Siri og Sara

Ingen kommentarer: