søndag 24. mai 2020

Veien går videre... Jeg tar med meg dukkeklærne og tar et steg frem..





Verden går videre og blogginteressen er dalende. 
Bloggen min, tolgens.blogspot.com ble født i 2011. Den har fra da av vært min trofaste følgesvenn, min dagbok, mitt håndarbeidsalbum, en del av meg. Der har jeg delt store og små hendelser i hverdagen, for ikke å snakke om bilder av noe (ikke alt!) jeg har laget, litt bilder av familien og familebegivenheter, også hagen da, og alle dyra, Mattis og Ludde som dessverre ikke er mer, de ville dyra, fugler og pinnsvin, ekorn og mere til. Aller mest er jeg takknemlig for alle de gode «møtene» med artsfrender (les; håndarbeidsinteresserte) både i Norge og utenlands, til lands og til vanns, alle heiarop, alle hyggelige tilbakemeldinger, alle trivelige bekjentskap. For å gjøre det helt klart: Jeg kommer ikke til å slette bloggen min, og jeg har intensjoner om å fortsette å legge ut et innlegg i ny og ne, omtrent slik jeg har gjort til nå, kanskje litt oftere, kanskje litt sjeldnere.. 


Bloggen er en både direkte og indirekte årsak til at jeg er der jeg er i dag, med en bokdebut i sikte! En drøm som er i ferd med å gå i oppfyllelse. Boka som er proppfull av egendesignede dukkeklær skal være klar for salg i september, og det er selveste Cappelen Damm står for utgivelsen.

Jeg har altlså strikket og heklet dukkeklær til den store gullmedalje, og på ett tidspunkt er det tidspunkt for å nå vidt ut på sosiale medier. Dermed er det ingen vei utenom og jeg har herved gleden av å presentere min flunkende nye fb-konto hvor du kan følge prosessen videre, se bilder av kolleksjonen samt andre ting jeg strikker og hekler og syr.  

https://www.facebook.com/sirishobbyverksted/






Herved ønsker jeg altså velkommen til min splitter nye facebookside: Siris Hobbyverksted. 

Jeg blir superduperglad om du vil følge meg på veien!

https://www.facebook.com/sirishobbyverksted/

På gjensyn! 

Med vennlig hilsen Siri 

2 kommentarer:

Lisbet sa...

Klart jeg er med videre :-) Men på fcebook har ting lett for " å bli en av alle" ettersom en følger en del sider. Har derfor ett stort ønske om at du fortsetter også å legge ut i loggen din av og til :-)

Siri sa...

Takk for fin tilbakemelding, og takk for at du blir med som følger på fb. Jeg er helt enig med deg, så jeg har tanker om å legge ut noe her også, men flest innlegg kommer nok på Facebook.