søndag 20. mai 2018

Filleryenytt



De mest populære innleggene på bloggen min om dagen er min mors filleryer. Det tikker også inn et og annet spørsmål om det går an å bestille filleryer. Jeg skjønner det godt, filleryene er skikkelig fine og har beste kvalitet, men dessverre er det ikke mulig å ta imot bestillinger nå. 

Bildet er fra i fjor sommer. Jeg har akkurat plantet en liten stikling av Fuchsiaen fra i fjor. Det er ekstra moro å få til nye planter av gamle. Det er bare slik jeg er; få noe nytt ut av noe gammelt samme hva det måtte være.  


Her har tynne filler blitt til en løper. 


Fillene er et lite kunstverk i seg selv. 



Jeg er nok ikke alene om å være i hagemodus om dagen. I dag sådde jeg erteblomster rett i jorda. 


Og tulipanene har vært et skue, men er nå på hell. 
Det er så mye spennende som skjer om dagen. For eksempel har jeg flyttet en liten gjeng med pioner som ikke kom i blomst der de opprinnelig hadde blitt plantet. 
I dag - etter tre år - kom den med fullt av knopper. 

Nå må jeg snart ut med kameraet mitt i hagen! 

Ha en fin fridag i morgen (for alle dem som ikke jobber vakter, da). 

Hilsen Siri 

4 kommentarer:

Unknown sa...

Så koselig med filleryveving😉💕

Elisabeth sa...

Så fine og inspirerende bilder og et trivelig inlegg :-)

sall1234 sa...

Nydelige filleryer, minner meg om bestemors sitt hus.

RandiT sa...

Nydelige og helt sikkert gode og solide filleryer . God sommer ;)