onsdag 9. august 2017

Vev til salgs


Jeg ble nylig kontaktet av en Randi som bor i Oslo. Hun skal flytte og ønsker derfor å selge en vev. Siden jeg dessverre ikke har plass til vev selv, tilbød jeg meg å legge ut en forespørsel på bloggen min. Jeg ser på statistikken at det nesten daglig er noen innom og titter på filleryeinnleggene, så hvorfor ikke prøve? 

Altså, Randi i Oslo vil selge en flatvev som er 1 meter bred. Den er nesten ubrukt, og Randi vil selge den rimelig.   


Skulle du selv, eller noen du kjenner til, privatperson, lag eller forening, være interessert, så send meg en forespørsel, og jeg vil formidle kontakt til Randi.




Da krysser jeg fingrene og håper at veven kommer til et møblert hjem. Dersom det ikke skulle være et møblert hjem, vil det jo nå bli møblert av nettopp en vev...

Slik så min mors vev ut da jeg var på besøk i sommer.
Oppfordringen herfra er klar: 
Tenk deg godt om, og bli med å slå et slag for å bevare et viktig og tradisjonsrikt håndtverk! Tips til noen som kanskje kan ha lyst på en vev er også velkomment!

Og til slutt: Tusen takk, Randi for flotte retro sengeklær! Jeg er i gang med symaskina!

Hilsen Siri 


1 kommentar:

Unknown sa...

Hei! Ble fra ettt av innleggene dine henvist hit for å kunne få vite/tips om hvor å kjøpe hjemmevevde filleryer!:) kunne du hjelpe meg med dette?:)
Disse filleryene er nydelige!

Hilsen Ingrid