mandag 28. august 2017

Hjemmesydde bukser og Øyvind i Molde




Etter at jeg fikk fart på den nye symaskina har jeg fått ferdig ufoer. Noen trengte knapper, noen strikk, noen ditt og noen datt. 
Deilig å få fullført noe av det jeg har begynt på! 





Det er moro å sy barneklær. 
Legg merke til lommene på disse buksene. Ganske like, men også forskjellige detaljer. 




Øyvind har flyttet til Molde. En liten, koselig by i Romsdalen. 
Så reiste vi på helgebesøk tidlig i sommer. Jarle og jeg kom fra Rælingen, og søster Anne og Ingar fra Trondheim. 
Det var så koselig!!!  



Flott dag på torget!












Molde - rosenes by.






Her er jeg og Jarle på vei opp på Akslafjellet i Ålesund.


  






- Og der var vi oppe og kunne nyte utsikten!



1 kommentar:

Elisabeth Solum sa...

Kjempefine bukser med flotte detaljer! :) Du har virkelig fått dreisen på den nye symaskinen din. Koselige bilder av dere.
Takk for sist! :) Ha en god helg!
Klem fra Elisabeth