søndag 8. oktober 2017

Med sommeren på hell...


Sommeren går definitivt mot slutten. Solsikkene er de siste blomstene som lyser opp i hagen. Denne er selvsådd. Jeg puttet dem i en av bedene da jeg så den lille spiren og dro kjensel på den.





Det er sokketid igjen. Jeg koser meg med farger og mønstre. Lurer på hvor mange par det har blitt. Har for lengst mistet tellingen, men det er bare å henge i stroppen for jeg må ha noe å selge på julemarkedet i år også. Her kan du se litt fra de forrige markedene, og her kan du se på sokkelageret. 


Julemarkedet i år blir i Blystadlia i Rælingen den 11 og 12 nov. Er du i nærheten er det vel verdt et besøk. Mer informasjon kommer etterhvert.  

Hilsen Siri

4 kommentarer:

Sisselshverdag sa...

Flotte sokker, høstlige farger :D
Om jeg ikke jobber så er det en mulighet for at jeg tar med meg noen venninner og kommer på julemarked :D

RandiT sa...

Så fine!!! Gult er på full fart inn tydeligvis for ser det over alt og gulfargen du har valgt er jo så varm og fin :)

Anonym sa...

Jeg likte de hvite pulsvarmerene. Er det mulig å få oppskriften ?
Greta Coppola

Barwitzki sa...

Nydelig. Jeg liker fargene og mønsteret.
Og jeg liker å strikke med farger og mønster :-)))
God søndag. Hilsen til deg. Viola