onsdag 3. februar 2016

babyteppe til Isabelle



Isabelle kom til verden i desember, og Isabelle må jo også ha sitt eget teppe. 


Teppet var klart for flere måneder siden. 


Her: Isabelle, ei bittelita, søt jente, 
i sofaen med mamma Benedicte.  


Dette er det tredje teppet jeg har heklet av dette slaget. De er alle heklet med litt forskjellige farger og jeg har lagt ut tutorial for dem som kunne tenke seg å prøve seg på tilsvarende. 

***
Tusen takk for alle koselige kommentarer. Det er ikke alltid jeg er like flink til å svare på alle, men dere skal vite at jeg setter pris på dem! 

Lag deg en god uke.

Hilsen Siri  

  

9 kommentarer:

Gudrun sa...

Så underbart virkat täcke i ljuvliga färger.
Kram Gudrun

Birgitte sa...

Så fint babyteppe! Du er så flink til å sette sammen farger :)

Kort og Søm sa...

Så fint teppe,
og veldig koselig for en ny verdensborger med sitt eget teppe som vil være til glede i mange år fremover :)

Elisabeth sa...

Så fint teppe. Nydelige farger du har valgt. Holder den lille frøkna god og varm.

Janne i Fagerlia sa...

Så lekkert hekleteppet ble!

RandiT sa...

Lekkert og delikat!!

2ne sa...

Koselig teppe og nydelig baby :-D Ser du strikker mye, men synes vi må sette av en syhelg nå så du får blogget om sying også ;-) Ha en fin uke. KLEM

Elisabeth Solum sa...

For et skjønt teppe! :) Og et nydelig bilde av mor og barn. Sjarmerende sparkbilde. Jeg brukte spark en del da jeg var barn.
Ha en god kveld! :)
Klem fra Lisa

Lisbeths Verden sa...

Ååå så mye flott du lager ! Ha en fin helg, hilsen Beth