tirsdag 24. november 2015

Helt Texas



Julemarkedet er ved veis ende. 
For oss som var arrangører var det til tider helt Texas. En halvtime før vi åpnet kom det kunder på døra og resten av dagen gikk det slag i slag. 

Jeg hadde tenkt å ta masse fine bilder av folk og produkter, men det ble ikke så god anledning til det. Det gikk virkelig slag i slag både lørdag og søndag.  

Her kommer i allefall en liten bildesamling. Alle utstillere og utstillinger kom ikke med, dessverre. Det var så mye fint jeg skulle hatt bilder av.  

Mona fra Oslo
Ingun skravler med Ingrid mellom slagene.
Elisabeth på sin stand
Marja og Berit fra Oslo

Inger-Lise - gammel sambygding fra Tolga (nå Oslo)

Mammas sokkesamling



Glimt fra kafeèn og salgsbodene


I strikkekafeèn var det mimrestund med bl.a. permer med gamle strikkemønstre. 



 Det var stor stas at strikkekafeèn hadde besøk gjennom hele helga. 

Mange skulle vært nevnt, men siden det er så fort gjort å glemme noen: Tusen takk til alle dere som på hver deres måte gjorde markedet mulig. Det er mange som har hatt en finger med i spillet!

Den største takken til Ingun som tente på min ville idè. 


Vi er allerede i gang med å planlegge neste års marked!

Sliten men fornøyd

Siri

3 kommentarer:

Ingun sa...

Ja, dette var kjempegøy!! En super ide du hadde der, - veldig moro både å forberede alt i lag med deg, og en overveldende respons både fra venner, kjente og ukjente gjennom hele helgen. Dette gjør vi gjerne igjen! :-)

Elisabeth Solum sa...

Takk for sist! :D Et kjempefint og vellykket arrangement!! Så koselig innlegg! Jeg ser ut som den burugla, men koselig at du la ut bilde av meg også. :))) Ble så glad for koppen jeg fikk (forresten den du har et stort bilde av her). :)
Klem fra meg

RandiT sa...

Så moro at det blir texas når en arrangerer noe slikt og dere ser ut til å ha masse flott der. Det er jo miljøet rundt som blir inntrykket etter et slikt arrangement og sitt en at med god følelse har det vært vellykket:) Håper dere hadde bra salg:)