tirsdag 16. oktober 2018

Strikkesokker, tova votter og siste rest av sommerblomstene





Oi, årets julemarkeder nærmer seg, og jeg har nesten ingen sokker! Krise! For å komme i sokkemodus hentet jeg fram bilder fra fjordårets kolleksjon. Jeg har strikka så mange par at jeg ikke husker at jeg har komponert og strikket. Jammen godt jeg har bilder. 



Nytt av året er tova votter. Det går jo så fort, og de blir myke og gode. Jeg bruker tynt garn (finull eller tove) og pinne nr. 4,5.  


Her er årets strikkesamling samlet til fotografering. 


Disse ble veldig fine, om jeg får si det selv. Må nok strikke flere slike. 

Den gamle mugga var på tur ut, men ble reddet i siste liten. Det er jeg jammen glad for. Den er ypperlig til blomstervase. 
Når høsten kommer står pelargoniene på sitt vakreste. Det er så synd at de visner. For å dra det siste ut av dem, klippet jeg av noen av grenene og tok dem inn. 


Tagetesen fikk bli ute. 

Gode høstdager og trivelige høstkvelder ønskes

fra Siri




1 kommentar:

2ne sa...

WOW, jammen har du vært aktiv også. Her var det mange strikkeprodukter :-D God helg