torsdag 6. juli 2017

Sommeren har kommet... babylue med stor brem..




 
Noe så deilig som å kjenne at sola varmer! 
Bildet er fra sommeren i fjor. Selv om de fleste nyter finværet er det ikke så greit å være liten og få sola i øynene. Jeg fant et mønster på pinterest og sydde en lue med bred brem til Isabelle. Litt sånn huset på prærien-aktig. Lua er sydd av et gammelt dynetrekk. 


Bildene er fra Smøgen - Sveriges svar på Skagen. Et nyelig, lite sted, og som du kan se luftes det gjennom hvert eneste vindu. Sola steker....
De fargerike lampeskjermene fenget min interesse. Kafè med sjel:-) 


Jeg fant noen flere bilder av bordskånerene fra forige innlegg. Kunne ikke dy meg for å legge ut noen flere.
Jeg håper du nyter sommeren, du òg!

Hilsen Siri

1 kommentar:

Kort og Søm sa...

Så fin den var :)
og fine og sommerlige bordskånere!