søndag 5. mars 2017

- Slippe å tenke mens man strikker


Jeg falt for fristelsen til å kjøpe noe nytt garn. Slik jeg så ofte faller for fristelsen. Igjen og igjen og igjen. Det betyr at garnlageret aldri minker. Bare byttes ut med noe nytt, og som regel litt mer enn jeg hadde fra før. Uansett, det ble noen nøster med melert garn. Og det garnet er det ingen vits å strikke mønster av, for fargene skifter jo av seg selv. Jeg kan bare strikke i vei, og slipper å tenke på mønster og fargeskifte. Det var deilig for en stakket stund.   

 Elisabeth, pulsvantene dine er ferdige! Bare kom og hent, men husk å ta med deg sysakene så vi kan få oss en trivelig systund. 


Resten av pulsvantene blir nok gaver. 


Og sannelig ble det et par til meg selv også. Ikke verst!

Hilsen Siri

2 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Så fine pulsvanter du har strikket :)

Elisabeth Solum sa...

Så flotte pulsvanter! Gleder meg til å ta mine i bruk! :D
Ha en god kveld! :)
Klem fra meg