mandag 21. mars 2016

Sokker til store og små - og minner fra i fjor..



Ikke så lett å skrive noe nytt og spennende hver gang. Jeg lar stort sett bildene tale for seg selv.  




Jeg har strikket opp så mye garn at tiden for å strikke med restegarn nærmer seg for alvor. 

Hurra, det er det aller morsomste! 


Det er så deilig med lysere dager og varme i været. 

Jeg plukker frem bildene fra våren i fjor, og dette er noe av det som er i vente:  


Hagen vår eksploderer i farger og former noen korte våruker. 


I år venter utvendig panel og ombygging av verandaen. Jeg skal prøve å redde alle tulipanløkene, og perleblomstene, krokusene og alt det andre. Håper jeg klarer å finne nye kroker og kriker de også kan trives i. 

Jeg håper alle dere får en riktig god påskehøytid! 

Hilsen Siri


1 kommentar:

Kjersti sa...

Så fine sokker :-)
Ja la våren komme, det så helt nydelig ut :-)