onsdag 30. september 2015

Skal du på Blå i helga?




Foran


I så fall håper jeg du stikker innom og hilser på! 
Jeg har aldri vært der før så det blir spennende. For de som ikke vet hva Blå er så er det et marked sånn cirka midt i Oslo hvor man kan leie markedsplass for å selge tingene sine (nytt eller brukt). 
Blå holder åpent hver søndag, fra 12 - 17 om jeg husker rett.  

Ingun og jeg fikk lyst til å prøve oss. 
Skal prøve å få tatt noen bilder



- og bak.


Produksjonen går på høygear for tiden. Jeg har sydd noen symapper med et lite nålebrev til.

 


 
Litt hulter i bulter kommer bilder fra høstturen vår. 
Det var en tur med skiftende vær ..
 

  

Løa på Bakkavollen. 




Jarle - finnes ikke bedre turfølge for meg. 
Vi går omtrent like fort og like langt og begge to skravler mesteparten av veien.. 




Jeg kan ikke dy meg, men minner om julemarkedet i november. Kikk på de to foregående innleggene.



Fine gaver, velegnet til bl.a. strikkende medsøstre som har med seg litt syutstyr i veska. Disse kan kjøpes for kr. 260,- pr. stk. + event. porto.

Takk for alle hyggelige hilsner, og velkommen til nye følgere. 
Det er fremdeles moro å blogge! 

En fin uke ønskes fra Siri  



4 kommentarer:

weidemama sa...

Hallo Siri
Deine Fotos mag ich immer gerne ansehen, weil du so einen guten Blick für die Natur hast! Auch deine Beutel sind wieder super schön, liebe Grüße von Wilma

Birgitte sa...

Så spennende med marked! Lykke til :)

Gudrun sa...

Så läckra! Lycka till på marknaden. kram Gudrun

Edny sine puslerier sa...

Så fine, koselige og nyttige mapper!