tirsdag 16. juni 2015

Håndarbeidspose og strikkesokker


Det er ikke så ofte symaskina er fremme om dagen, men en liten håndarbeidspose så dagens lys her om dagen. 



Applikasjonen er sydd på for hånd. Noen ganger er det godt å sitte i sofaen å sy. Min allergi mot håndsøm ble kurert for en tid tilbake. Det er ganske artig, og går ikke så verst sent heller. Bare prøv sjøl.  


Syveiledning til en slik pose finner du her


- Og noe må jo være oppi posen..


for eksempel ett par av de millioner, trillioner sokkene jeg har strikket. 


Tusen takk for de trivelige kommentarene, og velkommen til nye følgere, forresten. Det er alltid moro å se at det kommer nye til. De fleste er vel på instagram og facebook og gudvethvor. 
Jeg sverger fremdeles til bloggen min. Den er jo en del av meg!
 Og jeg gleder meg over alle de andre som også gjør det!

Riktig god tirsdagskveld ønskes til alle 
fra Siri

8 kommentarer:

Bedstes Patchwork sa...

Fine sokker du har strikket og en fin håndarbejds pose også :0)

Kort og Søm sa...

Så fine sokker og koselig pose du har sydd :)
Og filleryene i forrige innlegg er også veldig fine,
jeg er så svak for filleryer :)

Birgitte sa...

Sokkene dine er så fine :) Og håndarbeidsposen var veldig fin i de duse fargene!

Janne i Fagerlia sa...

Så koselige ting du produserer. Nyttige er de også:)

Hanne sa...

Koselig håndarbeids pose og nydelige sokker :-) Ønsker deg en fortsatt fin uke.

Ruths datter sa...

Både pose og sokker er aldeles nydelige. Flink du.
klem

Cecilie sa...

Er veldig glad for alle som fortsatt blogger! Synes det er så kjekt selv!

Lilla dør sa...

Nydelige sokker og fine handarbeidspose. Takk for flott inspirasjon