søndag 26. februar 2012

Juks og fanteri--




Hm, ja dette er et delvis jukseinnlegg.. Saken er den at en av de første innleggene på bloggen min var denne duken. Men uerfaren som jeg var med tanke på blogglivets gleder og sorger kom jeg i skade for å slette de fleste bildene jeg hadde lagt ut av duker og brikker jeg hadde fra før.

Jeg kunne selvsagt ha redigert det gamle innlegget, men det er jo nesten ingen som har sett denne duken, jo. Det var jo de færreste som hadde sett bloggen min for ett år siden.


Vel, etter en gjennomgang av gamle bilder fant jeg altså disse igjen, og ble fristet til å kjøre en liten reprise. 


Derfor, har du sett denne duken før kan du enten lukke øynene eller dra på besøk til noen du kanskje ikke har vært hos før som for eksempel Line i Quiltebua. For det første lager hun fine ting, for det andre har hun egen quiltebutikk med de lekreste stoffer med priser som slettes ikke er avskrekkende! 

Dit har jeg lyst til å dra en dag!

Med dette ønsker jeg alle trofaste og nye lesere en riktig god søndagskveld!

Hilsen Siri


6 kommentarer:

Sylke Feldhusen sa...

Det skader ikke med en reprise, duken er kjempefin! Likte fargesammensetningen din!

Gudrun sa...

För mig en "ny" duk och den är så fin.Tygerna är perfekta ihop.

LeKaQuilt sa...

Nydelig duk, fargene er fine :o)
Helt greit med reprise !

Lindas hobbyhjørne sa...

Når jeg tenker på det første innlegget mitt, så husker jeg det ikke engang og som du sier de færreste så vel den også :)
Den duken din er jo en riktig gladduk med de flotte fargene :)
Ha en fin kveld, klem.

Elisabeth sa...

Gjør ingen ting med reprise. Dette var et tøft blikkfang. Har strikka pulsvanter etter ditt mønster og resultatet kan du se på bloggen min.
Ha en fin kveld og uke:))

hjertemynthe sa...

Så lekker denne var, godt du tok en repeat på den ellers hadde jeg jo gått glipp av det. Takk for gratulasjon inne hos meg :) Det er 2. gangen jeg er påmeldt pinnekroken ja, og synes det er veldig stas å ha blitt plukket ut begge gangene.. :) Kjempegøy å se alle bidragene, får inspirasjon så det suser da! :) Ha en fortsatt god kveld!