tirsdag 22. november 2011

Hurra! Til finalen - igjen



Jeg har blitt så ivrig på utfordringer... Denne gangen leverte jeg tre bidrag til månedens utfordring i Pinnekroken.

Av hele femtini bidrag ble disse egendesignede pulsvarmerne et av fire bidrag som gikk til finalen!

Sånt synes jeg er veldig moro, og klarer ikke å holde det for meg selv. 

Dessuten, "bloggvenninne" Ulla-Bella fikk også med bidraget sitt, som jeg vil kalle en slags "koppvarmer," med til finalen. Hvis du ikke skjønner hva ordet "koppvarmer" betyr så har du enda en grunn til å gå inn på Pinnekroken for å kikke:-) 

De andre pulsvarmerne jeg har strikket finner du her.

Hilsen Siri 
  

14 kommentarer:

Lindas hobbyhjørne sa...

Så morro og vel fortjent :)
Koslig at du ville dele det med oss :)
GRATULERER !!
Ha en god natt, klem.

Lomme sa...

Det er bare fordi du er så dyktig :) Flinka! Klem

Anonym sa...

Ikke så rart du kom videre. Kjempe flink er du!

Siv sa...

Gratulerer! Jeg skjønner at du kom videre med disse! Kjempefint mønster og herlige farger! Det skal bli moro å følge med her. :o)

Margit sa...

Gratulerer med finaleplass!! De er jo så fine :O) Krysser alt eg har og følger nøye med .. ;O)

klem

Kerstin sa...

Ååå, så flott. Gratulerer. Du er jo bare så flink :) Må ile inn på Pinnekroken og se hva det er ;)
Klem

Marianne sa...

Hei!

Du har en veldig flott og inspirerende blogg:)Legger meg til som følger jeg:)
Pulsvarmerene var kjempefine, lykke til!

maska sa...

Lykke til inne på Pinnekroken.
Kjempefine pulsvarmere. :)

klingeling sa...

Hallo Siri, die sind wieder wunderschön geworden.
So viele Farben und dann auch noch so ein schönes Muster, strick immer schön weiter .
Liebe Grüße Karola

Elisabeth Solum sa...

Gratulerer med finaleplass!! Velfortjent!
Ha en god kveld! :)
Klem Lisa

Elisabeth sa...

Så kjekt og velfortjent. Krysser fingre for deg i finalen:))

Elisabeth

2ne sa...

Gratulerer - så morro og få finaleplass. De var lekre og da :-)
Ønsker deg en fin uke.
Klem

Anonym sa...

Hei Siri. Hva annet kan man si enn at du er suuuper flink. Jeg skulle gjerne meldt meg på et strikkekurs hos deg!!!!

Klem:)

Sylke Feldhusen sa...

Gratulerer - de er fine, både i farger og mønster!