søndag 20. februar 2011

- En praktisk sak






Vet du hva dette er?

Det er en veldig praktisk sak som jeg kom over på Trinola  sin blogg.

Det er nemlig en kleklypepose.  Jeg spurte "Trinola" hvor hun hadde fått tak i mønsteret til denne, og hun sendte det likegodt til meg i posten. Det var snilt gjort! Jeg prøvesydde èn, og det gikk greiere enn forventet.





Litt plunder da jeg fant ut at jeg ikke skulle quilte med forèt, men jeg oppdaget det heldigvis før jeg hadde kommet for langt.  

Nå har jeg altså en praktisk og morsom pose å ha klesklypene mine i. Det er mulig dette blir gaveartikkel til dem som kunne trenge en slik en...




2 kommentarer:

Trinola sa...

Veldig fin denne :O)
---Ha ei fin kommende uke -----

Elisabeth Solum sa...

Så fin og praktisk klesklypepose!
Det synes visst bamsen også .. :)
Fortsatt god kveld!
Hilsen meg