søndag 17. mars 2019

Vinnersjanser


Er det fremdeles noen der ute? Det blir så mye lenger mellom hvert innlegg enn jeg har tenkt, men bloggen min skal fortsatt leve. Her ligger mye historie! Takket være den er jeg mer aktiv på håndarbeidsfronten enn noen gang, og jeg jobber med et prosjekt som inntil videre får være omsluttet av hemlighetens slør... (mystisk, mystisk...)




Denne gangen skriver jeg i all hast. 
Jeg har alltid latt meg fasinere av folk som drives av indre motivasjon og ikke lar seg stoppe av alle begrensninger. Og for dem som har fulgt meg er det velkjent at jeg er glad i dyr. Særskilt katten står mitt hjerte nær. 
Anne Marta er en dame som bruker tid og egne penger til å ta seg av hjemløse katter. For den som trodde det var gratis må en nok tro om igjen. Det er ikke en krone å få i støtte av det offentlige til slikt samfunnsnyttig arbeid (synd og skam!) 
Her kommer altså dette innlegget inn. Jeg (og et par til) har donert gevinster til et lotteri som går til dekning av vetrinærutgifter m.m. Lotteriet varer til søndag 24.03. Gå inn på facebooksiden "Kattehuset i skogen Aurskog." Ellers kan du vippse til 92282133 og skrive at du ønsker å kjøpe lodd. Kr 10,- pr. lodd. 


Siden jeg lager innlegget litt i full fart, og ikke vil bruke mer tid på fotografering nå, vil jeg presisere mine gevinster. 1. Grå votter, maken til dem på bildet øverst, 2. grønne pulsvanter, 3. 1 par tova votter (de grønnturkise, nr. 2 fra høyre), 4 pulsvantene på nederste bildet.






De "blurry" bildene viser lykkelig katt, gjenforent med sine eiere etter ca. ti timer alene...

Løp og kjøp lodd. Vinnersjansene er gode!

Hilsen Siri

Ingen kommentarer: