lørdag 9. mai 2015

Jeg prokrastinerer





Du har kanskje hørt det du også uten at du har skjønt hva det betyr? "Jeg prokrastinerer" betyr at du gjør noe annet enn det du helst burde ha gjort. Jeg prokrastinerer til stadighet. Som for eksempel for ett år siden og vi skulle stelle i stand til bryllupp. Det er mye som skal bestemmes, gjøres og planlegges. Ja, det blir så mye å ta stilling til at det går helt rundt og rundt i hodet. Da er det en gave å kunne prokrastinere. 

Jeg prokrastinerte så mye at jeg ble sittende og hekle femti slike små heklebrikker! 
Èn til hver tallerken.

Jeg fikk som seg hør og bør mye skryt, og det var ikke måte på alle forslag til gjenbruk av brikkene (lage dem om til bikinier var del det mest kreative og dristigste påfunnet..) 

Gjenbruket ble som følger: Nina som hjalp meg å lage bordkortene fikk med seg en bunke, søster Anne likeså som takk for hjelp med innbydelsene og mere til. Resten har jeg selv, og jeg bruker dem støtt og stadig. De er for eksempel kjempefine å legge under tallerkenen som demper de gangene jeg bare vil ha en løper på bordet. Jeg kan også legge dem under en sukkerskål, en vase eller annet som skal på bordet. 






Små hageglimt fra i vår. 


Så til en liten oppfordring. Det er på høy tid at Ingun får flere følgere til bloggen sin. Det er en god grunn til at hun ikke har flere følgere: Det er jo nesten ingen som vet at hun finnes! Enda så mye fint hun strikker og hekler! 

Når du nå forlater siden min for denne gang; vil jeg oppfordre deg til å gå videre til Cozy

2 kommentarer:

Hanne sa...

Nydelige hekle brikker og bord kort.

Lavendelhaus sa...

Sehr hübsche Tischkarten hast du gemacht.
Deine Krokusse blühen auch sehr schön.
Bei uns sind sie schon ausgeblüht
Liebe grüße
Bianca