tirsdag 14. april 2015

Strikkedilla sånn helt på tampen av sesongen









At jeg har strikkedilla er ikke noe nytt! Jeg har hatt det gjennom skiftende tider. Nå har det gått i votter en god stund, og det gjør det fremdeles. 

Her er tre par i et tradisjonelt mønster. 

 
Noen få bilder fra påskeferien på Tolga. Snøen er nok helt borte nå. 
 



Kul type vi traff på veien. Ikke så veldig interessert i oss, akkurat...
 
Og lengre sør i landet har vi startet på våronna.

 
Morten er i gang..

 
Helen stakk innom og vi begynte å så litt frø. Tips: Så frøene i eggekartonger - de kan klippes fra hverandre og plantes rett i jorda da tiden er moden for det. Siden det er papir så løser de jo seg opp av seg selv, etter hvert. 

 
Jeg måtte ta et bilde av designerveska til Helen som henger elegant i syrinen.

 
Og her er noen artige greier jeg driver med.. Følg med, følg med! 
 
Siri







7 kommentarer:

Ljubinka sa...

Beautiful mittens!
Very nice pictures!
Happy Spring,greetings.:*

Kort og Søm sa...

Veldig fine votter du har strikket :)
Lurer på hva du skal med vinduene, kan det ha noe med dyrking av grønnsaker/blomster å gjøre?!
Ja, hagedagbok tror jeg blir bra :)
(bra du skrev den kommentaren, for jeg hadde allerede glemt det hele.. :O)

Ha en fin uke!

RandiT sa...

Sukk.... Så fiine votter!!!! Og spennende å se hva som gror i eggekartongene:)

Snuppesnella sa...

Åååå så fine votter !

Elisabeth sa...

kjempefine selbuvotter. Kjekt med tradisjonelle mønster.
Ha ei kreativ uke :))

bentetove sa...

Så herlige bilder hos deg! Vottene er kjempefine, strikkedilla er en flott ting å ha, kos deg med det videre du :)

Elisabeth Solum sa...

Flotte votter og naturbilder! :)
Hilsen Lisa