mandag 3. september 2012

Bukse til Sander på toårognoenmåneder







Buksa ble en slags juksebulabukse til Sander. Det rutete stoffet er nemlig fra Øyvinds utslitte bulabukse. Jeg snudde stoffet, og kunne dermed bruke det som knelapper til en ny bukse.




 Stoffet til selve buksa (som selvfølgelig har vært en mye større bukse en gang) holdt ikke til linning, så den sydde jeg av dongeristoff. For at buksa skulle "henge sammen" tok jeg en bit av det rutete stoffet og sydde på linninga. 





Takk for alle kommentarer og hilsner og velkommen til nye følgere. Jeg går en bloggfattig tid i møte ettersom jeg står på flyttefot. Noen innlegg har jeg allikevel på lur, og litt om flyttingen blir det kanskje også... For å si det kort: Jeg gruer meg til lite blogging, jeg gruegleder meg til flytting og gleder meg til vi har flyttet inn!

Mandagshilsen fra Siri

5 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Tøff bukse du har sydd,
og bra med gjennbruk!

Lykke til med flytting,
det er både slitsomt og spennende :O)
Hilsen Fredrikke

Lilla dør sa...

Flott bukse du har sydd. Lykke til med flyttinga og så gler eg meg til du er tilbake i blogg verden igjen:))) klem

Siri Tullerusk sa...

Kreativt gjenbruk av buksene, kjempesmart! Lykke til med flyttingen, kjedelig mens det står på men godt når det er overstått :-)

karinanna sa...

Lure, kreative du - buksa ble kjempetøff. Lykke til med flyttinga.

Elisabeth Solum sa...

Skikkelig tøff bukse! Herlig stemorsbilde! :)
Klem Lisa