tirsdag 10. april 2012

Sokker i rosa



Jeg rekker å få med et sokkepar til før Pinnekroken stenger for flere sokkeinnlegg. Det ble mye rosa og hvitt denne gangen. Og dette sokkeparet lever sine glad dager i Sverige. 


***

Noen ganger får jeg en liten beskjed, andre ganger får jeg øye på innlegg jeg drar kjensel på. Det er noen som har fått inspirasjon til å lage noe fra min side.

Jeg blir kjempeglad for det, og har fått tillatelse til å gjengi noen av bildene. Jeg synes det er en fin anledning til å reklamere litt for hverandre ved å gjøre det på denne måten.

Har du for eksempel besøkt  Silje, Anne-Live eller Ann Jorunn før?  



Anne-Live har sydd en fin sminkepung etter denne metoden.



Silje med bloggen Papirsymfoni har tatt rester i bruk og laget et delikat  baksteklede i rosafarger. Det med bakstekleder er faktisk en fin gaveidè. Det pynter opp på kjøkkenet, og det er neimen ikke mange som har det fra før! 




Og så er det Ann-Jorunn med bloggen Kreativt rom som har sydd temapper med helt andre stoffer enn jeg har brukt. De ble søte!

Takk for gjensidig blogginspirasjon, alle tre!

Med ønske om en fin-fin kveld
fra Siri


11 kommentarer:

Grete sa...

Flotte sokker! De bør jo vises fram, ikke puttes ned i støvler og bli borte!

Hverdagsgleder sa...

Flotte sokker i herlige farger ! :-) Må synes ja. Mønsteret er kjempefint, komponerer du selv ?? Syns selv det er moro å lage mønster. Nydelig teppe du har sydd til din søster også.Moro at hun setter pris på å få hjemmelagde ting når hun ikke strikker eller syr selv :-)
Ønsker deg en fin uke :-)

Gudrun sa...

Alldeles för fina sockor för att användas!!
Tycker Gudrun

Lomme sa...

Du er en reser med pinnene! Herlige sokker nok en gang. Koselig at jeg ble vist frem her i innlegget ditt :) Håper du har kost deg masse i Påsken!

Ann Jorunn sa...

Disse sokkene dine er bare så fine - og så er det så flotte fargekombinasjoner:)
Ble nesten litt varm om hjertet av reklamen - takk!

Ha ei trivelig uke:)

Edny sine puslerier sa...

Så herlige sokker og farger! Det å reklamere for hverandre på bloggen, er jo veldig fint;)

Elisabeth Solum sa...

Skjønne sokker Siri! Lykke til med utfordringen hos Pinnekroken!
Så flott at du reklamerer for andre!
Kjente bare til bloggen til Silje, skal kikke på bloggen til de to andre også.
Fin-fin kveld til deg også! :)
Klem Lisa

Anonym sa...

Du er mester på super flotte/søte sokkestrikking!!!

Randi sa...

Hei på deg Siri! Jeg kommer fra Folldal`n :) Flytta til Gudbrandsdalen da jeg var 16. Skal si du er en racer med strikkepinnene, så mye du fint du lager! Ha en fortsatt fin kveld! KLEM.

2ne sa...

Herlige sokker Siri. Har brukt mine mye i påsken når jeg har sittet i sofaen og pleid forkjølelse.....
Ha en fin uke.
Klem

Svalen sa...

Å, de sokkene var flotte, kjempefine farger.

Ha en fin kveld.