tirsdag 30. august 2011

Om gevinst, treningsleir og tusen brikker..



Volleyballklubben har kommet tilbake fra en alle tiders treningsleir i Tønsberg! Her ser dere noe av hva vi gjorde..



Vegg i vegg med treningshallen var det loppemarked. Tina, som den oppfinnsomme sjel hun er, gjorde et røverkjøp; et puslespill med tusen (stort sett like) brikker.
Slikt blir det mye jobb av! 

Etterhvert som bena ble stivere og stivere, og tiden begynte å renne ut, ble det verre og verre for Gro-trener å få oss med ut på banen igjen. 

Vi må bli ferdig!

For å gjøre en lang historie kort: Det gikk ikke! Vi måtte gi opp, men bildene viser hvordan arbeidsgjengen sto på for å komme i mål.

(Selv stakk jeg i et ubeoktet øyeblikk av og handlet en bærepose med klær. Dem har jeg tenkt å sy sånne søte barnekjoler av..) 

 

Sikringskost: Sånn så det ut på bordet ved damelagets spillermøte.
Neste år satser vi for fullt!..


Før jeg reiste fikk jeg pakke i posten. 
Det var overraskelsen fra Margits give-away - to nydelige lilla stoffer og et koselig kort. 
Jeg anbefaler en tur innom den fine quiltebloggen hennes!


Kanskje du tror at vi egentlig ikke er særlig sporty?

Feil - 
det er vi! 

Nyopprykket til 2. divisjon som vi er.
Stolte, flotte jenter! 
Bak fra venstre: Hanne, Tina, Anna, Malin, Ingrid og Gro
Fremst fra venstre: Isabel, Kathrine, Vyha og jeg.


5 kommentarer:

weidemama sa...

Hei Siri
Men det er en veldig atletisk gruppe og definitivt en morsom treningsleir dazu.Ein fremmer samhold innad i teamet og det er vakkert!
Jeg ønsker deg mye tid med den vakre jenta!
Hilsen fra Wilma
Übersetzung bewerten

klingeling sa...

Ja SIRI ich schließe mich Wilma an .
Ich drücke euch beide DAUMEN auf SIEG natürlich, und für die Nächste Saison auch. Viel Spaß noch mit deinen MÄDELS.
Karola

Elisabeth Solum sa...

Puslespill med 1000 brikker! Må regne med at det tar TID ja. Jeg hadde også sneket meg unna og inn på loppemarkedet. :) Spennende med alt man kan finne der ..
Gratulerer med flott pakke i posten, så koselig!
Ha en god kveld!
Klem

Lindas hobbyhjørne sa...

Ser ut som dere har det riktig koslig mellom spillene også :) Puslespill må man ha tålmodighet til å legge, morro når man gjør det sammen med noen da :)
Ha en fin kveld, klem.

2ne sa...

Godt og se det er noen som er spreke og så bra at det går fint med spillet :-)
Koselig med loppemarked når man finner seg noen godbiter.

Klem