mandag 20. juni 2011

- En liten løper


Denne lille løperen er fin på et lite bord eller kommode. Den er sydd sammen av kvadrater på 6,5 x 6,5 cm., og med et lilla stykke på hver kortside (7 cm.). Ferdig mål på løperen: 24 x 49 cm.  



Quilting med blomster, sydd på frihånd. 


Under fotograferingen fikk jeg uventet besøk. Fra under verandaen stakk det frem et hode på et lite krypdyr...


Det var selvfølgelig Mattis-katta som lurte på om det var noe spennende på gang. Og det var det jo. Pusen tråkket helt klart over noen grenser - han tråkket rett over fotomotivet. 
- Jeg måtte gi opp og finne et annet sted..

8 kommentarer:

Unknown sa...

Så fin denne var sammen med stemorblomstene. ;)

Lomme sa...

Nydelig arbeid! :)

bentetove sa...

Ja, puser pleier å like å kjenne på syarbeid.
Kjempefin løper sammen med blomstene dine:)

2ne sa...

Søt liten løper som sto godt til blomstene :-)
Takk for telefonsamtalen i går, tenker på dere. Kjempestoooooor klem fra meg.

Lillepersille sa...

Den var kjempesøt. Nydelige farger!
Her står symaskinen ennå ubrukt, må bare finne tid og overskuddet til å begynne :-) ....imens jeg venter koser jeg meg her inne med å se på alle de fine tingene du lager :-)
Så søt pus du har!

Ønsker deg en fin kveld.
Ta godt vare på deg selv, og dine.
Mange klemmer til deg!

SyLykke.com sa...

Så fin den ble :0) Alt du gjør blir vakkert. Koselig med pus, jeg har også en. Hun ligger helst på fanget når jeg syr eller tett inntil symaskinen. Ønsker deg en fin dag. klem fra Inger Johanne

Elisabeth Solum sa...

Kjempefin løper i harmoniske omgivelser!
For ordens skyld: Det er ikke et krypdyr du ser, men et frekt pattedyr .. :)
Fortsatt god kveld!
Klem

Anonym sa...

Fin liten duk. Likte fargene godt, det gjorde tydeligvis pus også. Hihi. Ha en fortreffelig dag i regnet på østlandet i dag. Hilsen Heidi