søndag 9. januar 2011

Pulsvanter


En kollega så meg i sving med vottestrikking. Hun ønsket seg pulsvarmere i samme mønster. Da ble det det. I toppen har jeg heklet en bitteliten blondekant. Den gjorde susen.



Da en annen kollega fikk se de hvite pulsvarmerne ville hun ha maken, bare i grå og litt lenger.
Modellen til disse bildene, Cathrin som til daglig er ordentlig modell i Italia, falt pladask for de grå, og fikk kjøpe dem med seg. Kanskje de blir med på cat-walken i Milano? Jeg må altså strikke et par til og det lynkjapt ettersom paret egentlig var reservert..




1 kommentar:

Unknown sa...

Hei Siri!
Jeg elsker de nye pulsvantene mine, de kommer jeg nok til å bruke hver eneste dag nede i Italia. Det var veldig snilt av deg at jeg kunne få kjøpt de, selvom de egentlig var reservert. Lykke til med å strikke et parr til av de grå pulsvantene og alt videre arbeid.
Klem fra Cathrin