mandag 17. januar 2011

Nå med eget ekspertpanel




Jeg vet ikke hvor vanlig det er med ekspertpanel på slike blogger, for meg ordnet seg i grunnen av seg selv da Frida selv tilbød seg.

Frida er lidenskaplig opptatt av helse og folkeopplysning. Hun er derimot ikke så nøye med å bruke det nyeste innen faglitteratur. Så med utgangspunkt i at jeg nylig arvet min mormors, Anna Eiks, lærebok "Haandbok i Sykepleien" fra 1921 vil hun bidra med relevante snutter om diverse sykdommer og lidelser og dertilhørende behandling.

Frida er hjemmestrikket etter impulsmetoden. Måler 42 cm på strømpelesten, bredden vil hun ha for seg selv. Hun har vært nær destruksjon, men har blitt reddet gjentatte ganger, og plassert tilbake i hylla i kjelleren. Nå er hun pusset støv av, klar til å gjøre en jobb på bloggen min.

Bildet: En får begynne med seg selv. Frida leser seg opp på anatomien. Hun er selv plaget med en betydelig nakkeskade.

1 kommentar:

Elisabeth Solum sa...

Frida ser ut som en myndig dame!
Morsomt med eget ekspertpanel. :)