søndag 6. februar 2011

- Og enda flere sminkepunger


Tja, når jeg først kommer i gang med å sy noe jeg synes jeg får til og blir fornøyd med så nøyer jeg med sjelden bare med ett eksemplar.
Her er altså tre sminkepunger til hvorav to av dem er sydd for en god stund siden.
Den første her er sydd av resteblokker. Mål: høyde: 12.cm, bredde: 15,5cm.


De er stort sett quiltet etter innfallsmetoden.
 Klikk på bildene så de blir større dersom
du vil se detaljene bedre.


 
Små hus med hjerter.
Små skatter fra restekurven.
 Det var bare litt "frisering" og viselin
 som skulle til før de kunne sys på.
Mål: Høyde: 13,5, bredde: 15,5 cm. 






Denne hadde jeg egentlig ikke tenkt å pynte på i det hele tatt, men da jeg var ferdig med å quilte synes jeg det manglet noe. Jeg klipte derfor små rundinger som jeg satte inni "sirkelquiltingen". Til slutt ei lita perle i hver runding.
Mål: Høyde: 12, bredde 13 cm.



3 kommentarer:

weidemama sa...

Hei Siri, jeg er din 666.Blogbesucher og beundre den vakre make-up poser som er unike!
Hilsen fra Wilma, igjen uten snø

klingeling sa...

Guten Morgen SIRI deine Schminktäschchen sind wunderschön .
Das sind wirklich UNIKATE
Liebe Grüße Karola

Elisabeth Solum sa...

Kjempefine sminkepunger!
Hilsen Lisa