søndag 7. august 2011

Et par nye bokomslag


Det skal noe til å finne på ny og kreativ tekst når jeg lager ting over samme lest. Det er altså et par av de evinnelige bokomslagene mine
(- men du så moro å lage!)
I disse datatider skriver vi kanskje ikke så mye, men jeg bruker en av bokomslagene jeg har laget flittig til bloggen min. Der skriver jeg inn lure tips om bl.a. fotografering, hvordan redigere bloggen, hvor jeg kan finne idèer jeg gjerne vil gå tilbake til senere osv. 




Også den selvkomponerte jenta har jeg brukt opp igjen. Men med andre farger og stoffer så blir det alltid noe nytt og litt forskjellig fra forrige. Hvis du ikke har fått med deg hvordan jeg lager disse bokomslagene så kan du jo se her (og der finner du også linker til flere slike.)

Ferdig mål: 21 x 12,5 cm. 

Jeg har lagt begge disse ut på nettbutikken min. 


Ellers synes jeg det er moro at Margit har laget solbrilleetuier etter min idè. Ta en titt innom den fine bloggen hennes med det samme du er i sving.

En riktig god søndagskveld ønskes til alle der ute fra

Siri 

12 kommentarer:

Lindas hobbyhjørne sa...

Så utrolig søt da... du er så flink til sånt :)
Ha en fin kveld, klem.

bentetove sa...

Så stilige bokomslag!
Kjekt å lage sikkert.
Ha en fin kveld :))

Gunn-Hege sa...

aaaaa, så lekkert!!!!
Det er så en stakkars amatør får lyst til å prøve.....
Du er utrolig flink!!!

Elisabeth sa...

Så fine bokomslag. Har ikke funnet sylysten enda jeg, men håper den kommer snart.....
Ha ei fin uke.

Klem Elisabeth

Lomme sa...

De er så fine! Liker dem veldig godt! Som vanlig, som jeg sier, du er så flink!

Ha en nydelig dag!

Margit sa...

Like fine og sjarmerende som alltid :o)Ønsker deg en flott uke Siri!

weidemama sa...

Hallo Siri
Die Engel-Buchumschläge sind einmalig schön!
Du hast immer tolle Ideen und schöne Stoffe dazu!
Liebe Grüße von Wilma

weidemama sa...

Hei Siri
Engelen-boken dekker er rett og slett superb!
Du har alltid gode ideer og vakre stoffer!
Hilsen fra Wilma
Übersetzt mit Google

Lillepersille sa...

Kjempesøte!!!
Du er så flink!
Håper du har hatt en fin sommer :-)

Klemmer!

2ne sa...

Herlige - den dukken blir et av kjennemerkene dine tror jeg :-)
Ser at symaskina er i gang hos deg.

Har nå hatt 2 uker med skikkelig ferie og godt var det. Håper vi sees snart. Klem

Elisabeth Solum sa...

Helt skjønne bokomslag med den bedårende figuren! :)
Ha en god kveld!
Klem

Anita Tørmoen sa...

Så nydelige. Tror jammen jeg skal ta en titt i nettbutikken:)